На цій сторінці зібрані матеріали-практикуми для вчителів молодшої школи, вихователів дитсадків та батьків. Матеріали створені на допомогу дорослим – для розвитку емоційного інтелекту в дітей, ознайомлення і роботи з емоціями, профілактики цькування, а також створення безпечного простору в класі. Всі ці інструменти прості у використанні та проактивні. Авторка ідеї проєкту: Світлана Ройз.
Як учителю працювати зі своїми емоціями в інклюзивному класі. Пояснює психологиня
Освіта з прав людини та як учителю відновити ресурсність. Головне з онлайн-толоки ЕдКемпу
Особисті кордони: де починаються й що робити, коли їх порушують. Пояснює Світлана Ройз
5 вправ з арттерапії для відновлення ресурсу вчителя
Тривога і тривожність – як упоратися зі складними емоціями
Як учителям підвищити стресостійкість та ресурсність. Частина 2
Як учителям підвищити стресостійкість та ресурсність. Частина 1
Розділ створено за підтримки Міжнародного фонду "Відродження" у межах проєкту "Посилення психологічних навичок педагогів та формування стійкості й ресурсності освітян в умовах дистанційного навчання і пандемії СOVID-19". Матеріал відображає позицію авторів і не обов'язково збігається з позицією Міжнародного фонду "Відродження".